Sista plats

Suck. Lite bittert men inte missunsamt konstateras att folk i närheten får at-platser på orter jag också sökt. Visst, jag kanske får en reservplats ifall nån tackar nej, men samtidigt är det inte ens säkert jag hade tackat ja om jag hade blivit erbjuden en plats. Redan tidigare var det uttalat att jag främst satsar på Helsingborg, och att det då är ett vikariat som gäller innan chans finns.

Men ändå.
Det hade varit skönt att känna att någon tyckte om mig. Båda orterna betonade innan intervjun att vikarierad tid inte var alls lika viktig som att man passar in och vilket intryck de får under samtalet. Så det känns väl... sådär. Jag trodde ändå att jag skulle bli erbjuden tjänst på någon av orterna, och att jag gjorde ett bra intryck, men nu vet jag inte.

Så vad som händer i januari känns än mer osäkert just nu.

Men jag vet samtidigt;
så länge jag har bibbi kan inget viktigt gå fel.


Kommentarer
Postat av: Lena

Du har så rätt hon är ju viktigast. Men Värnamo finns ju kvar. Lycka till. Kram

2009-10-13 @ 21:38:25
Postat av: Mange

Men vi vill ha kvar dig i skåne! Värnamo suger

2009-10-14 @ 23:26:33
Postat av: Titti

Vi tycker visst om dig! Och cu hittar det som senare känns bäst!

2009-10-15 @ 10:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0