Jag är ensammast i Sverige

Skivhösten överväldigar mig! Först var det M.I.A. som körde över världen, sen kom Pete, och nu Kent och The Hives... Man vet ju inte vad man ska lyssna på! Tillbaka till Samtiden verkar riktigt bra, även om där är några svaga låtar. Vid din sida och Sömnen är väl inga mästerverk, men de vägs upp av Elefanter, Ingenting, Ensammast i Sverige och mäktiga Columbus. The Black and White Album är ungefär som väntat. Några riktiga bomber (A Bigger Hole to Fill, Giddy Up, You Got It All...Wrong!) och några experimentella låtar (T.H.E. H.I.V.E.S., Puppet on a String) som inte är lika bra som jag hoppades... Men de vågar.

Lägg också till Bright Eyes senaste, Grand Drives Everyone, Fabienne Delsol, B.R.M.C.s senaste och kanske Kate Nash, så har du en fylld Mp3-spelare.

Idag har jag blivit gipsad. Se resultat på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0