Med skägget i brevlådan

Ibland är man mer vilsen och bortkommen än vanligt. Livets stora frågor måste nog redas ut i enrum, och svaren blir olika för alla. Men de små frågorna, de kan faktiskt lösas med hjälp. Och min fråga just nu är:
Inget skägg - Mustasch - Ansat skägg - Helskägg?
(eller en kombination)
Jag tror att jag ser lite äldre ut i skägg, å andra sidan luktar skägget illa om man får mat i det. Det är skönt att slippa raka sig, men jobbigt att ansa. Man kan smuggla öl i skägget om man ser ut som ZZ top, men man fastnar med det i dragkedjor. Det är mysigt att pilla i skägget med handen, men man gör det hela tiden.

Sååå... Nu är det dags att rösta. Om tillräckligt många har en åsikt lovar jag att böja mig för massorna.

338434-19


Lite inspiration:
 
338434-9

Kommentarer
Postat av: Anders

Beard style guide se ju ut som Johannes

2008-01-25 @ 21:03:53
Postat av: Anders

Men min röst går självklart till Full Beard

2008-01-25 @ 21:04:59
Postat av: lilla nynnen

goatee and mustasch, fast inte så mycket skägg och inte tjockt! be om nynnens åsikt!

2008-01-25 @ 21:05:11
URL: http://mittlivarperfekt.blogg.se
Postat av: fadde

"soul patch"!

2008-01-27 @ 15:42:34
Postat av: louise

full beard. inget annat duger om man är av den lyckligt lottade skaran som kan ha skägg.

2008-02-02 @ 21:54:23
URL: http://catweazle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0