I ett kontor, omgiven av visdomsord*

*Japp! Så var det klart att det blir ett examensarbete inom ögon (trol glaukom) nästa höst! Och med det följer förhoppningsvis ett vikariat. Inte för att jag känner mig särskilt vass på det just nu, men jag gillade verkligen ögonkursen så det kan nog bli bra.

*I övrigt så är det sömnstörningar på grund av resnerver som gäller. Och för att jag är tillbaka på psyk. Men det känns helt okej nu, alla är så gulligt här. Inga patienter än, men förhoppningsvis blir det några i eftermiddag.

*I helgen blir det after work! Åh, som jag saknat vår after work... Det ska bli toppen att få träffa alla underbara vänner igen, om än något vemodigt eftersom det dröjer innan vi ses igen. Nästa gång är jag 25 år, och har levt en fjärdedel av mitt liv.

*Om exakt en vecka kollar jag igenom min packning för tionde gången, innan vi börjar bege oss mot Köpenhamn och flygplatsen...

Dagens journalsärskrivning:
Intresseförlust  -> intresse för lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0