Jag åker bort. Torpet är kvar...

I brist på inspiration men med överflöd av tid har jag de senaste veckorna läst alla bloggar jag funnit vara intressanta, och med ännu mer tid även de som är helt värdelösa. Detta har förstås satt sina spår, och jag tror mig nu veta vad åtminstone jag själv vill ha ut av en blogg. Givetvis är detta inget banbrytande, och givetvis kommer jag inte att nämna vad som gör en blogg bra eftersom jag då genast skulle skjuta mig själv i foten genom att ställa för höga krav på min egen och nodirectionhome.blogg.se skulle bli en besvikelse.

Jag har därför som intention att leva som jag skulle kunna lära och göra den här bloggen till en bra mycket bättre blogg än andra, professionella bloggar.

Vi börjar idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0