A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness

Attans! Bibbi fikar som fint folk och jag sitter ensam i en soffa och äter chips och zappar (gött med ord på z!), och det enda program jag vill se är ett som jag bara måste se, fast från episod ett, och 4:an har redan kommit till avsnitt fem...

Första säsongen var fantastisk, Duchovny gör sin livs roll, alla är coola, och jag talar givetvis om Californication.

 Hank Moody, karlarnas karl

Får inte missas annat än av kvinnor, som jag inte tror uppskattar snabbtänkta suputer som ligger runt och har sig. Men alla vill väl vara/ ha en man som kan slå ner en kille som snackar i mobilen på bio, kan ta en smäll utan att bli grinig, och som kan charma såväl dotter som svärmor. Hanks citerbara snack är underbart, och ett avsnitt avslutas med hur han berättar för sin dotter om den bästa skiljsmässoskivan nånsin, medan If you see her, say hello sakta spelas...

I love! Piratebay nästa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0