Onsdag, det är mitt i veckan det.

Dagarna på sevedsplan är lugna och ensamma. Bibbi tentapluggar 9-21.30, oftast här hemma, och jag försöker dra ut på tiden på sjukhuset, bara för att ha nåt att göra. Det går... sådär. Resten av tiden smyger jag runt på tå för att inte störa pluggot, eller kollar på Californications andra säsong. Med hörlurar, givetvis.

Skönt då att ha en ny händelserik helg att se fram emot! Frågan är bara vad som skall hända? Göteborgs-Malin kommer på finbesök, vilket förstås styr planerna. Till på köpet kommer även kungen ner från den kungliga hufvudstaden, och honom ser man inte heller varje dag. Så vad gör vi, vänner? Hur är planen?

Ge mig en hand och jag tar den i min,
Ge mig en väg och jag följer,
Ge mig en tanke som en gång var din,
Ge mig en hint om vad framtiden döljer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0