Släkten är värst

Så var man i Gislaved igen, och allt är sig likt förutom att det är lite mer snö än i somras. Har nyss varit på en härlig middag hos bibbis mamma, med god mat och trevligt sällskap. Blol och nynnen var också med, och det är de jag får som svåger och svägerska (tror jag, heter det så?) när jag blir gift. De illustreras på bilden nedan. Det är en underbar och helt normal släkt jag gifts in i.

 
Smör och Gräs på begravning

Så trots påtryckningar blir det ingen schlagerfest i helgen, men detta kompenseras av en liveblogg av melodifestivalen under morgondagen, som alla kan följa, och schlagerfester gånger två under de nästföljande veckorna! Vi värmer upp med Andra chansen nästa vecka, för att sedan sitta på helspänn under finalen om två veckor...

Imorgon blir det kanske det svenskaste av svenskheter - Ullared!
Eller också sover vi oss igenom dagen.

Kommentarer
Postat av: Agge

Lämnar detta bidrag som motvikt till schlagerhysterin: http://vimeo.com/3385757

2009-02-28 @ 18:00:50
URL: http://vimeo.com/3385757

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0