Vårt största fan

Ja, vilka två veckor det har varit. Sen gipset kom på har det varit fullt upp. Först ut var Stockholm, dit vi tog oss med picknick-pappan Johan och hans bil.
 Vättern!

Vi bodde hos party-fadde, och pruttkungarna delade säng. Jag har aldrig förstått varför att ligga skavfötters skulle vara trevligare än att ligga normalt, men men.
 
Knekten & kungen

Det blev inte så mycket sightseeing då mina armar, händer och höfter värkte av kryckorna, men Stadion fick vi se i varje fall.


Och där spelade så klart den hetaste snubben från Jersey sedan Frank Sinatra - Bruce Springsteen! Konserten får klara ++++ av mig, och bäst var Lost in the Flood, Detroit Medley samt Dancing in the Dark.


Vi spelade Guitar Hero tills händerna blödde, trummor tills soffan var blöt av svett, och sjöng oss hesa - mest hela dagarna. Tills och med bibbi!

Sen åkte vi direkt till Mellby, dit massor av vänner vallfärdade. (Anders har bilderna, och de finns på Facebook.)
Mycket trevligt! Bäst var Lars-Gunnar Bloms bok Inte nu igen! ur vilken det blev mycket högläsning.

På lördagen var det dags för The Zissous första betalda gig, på Rockfesten i Markaryd! Vi fick 20 min att agera förband åt The Poodles, och trots pallen stod vi pall och fick inte foten...


David dansade mest och bäst!

Imorgon ska jag få ortos istället för gips, och kan förhoppningsvis avlasta hemtjänsten här hemma. Snart bär det av mot Gislaved, och då blir det mer bloggande och mindre action.

Kommentarer
Postat av: David

Vilken naturbegåvning, kul!

2009-06-17 @ 10:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0