Kval och skval

Jag veeet! Det blir en helt sjuk konsertsommar, och eftersom man inte har råd eller tid att se allt blir det till att sålla. Ett Roskilde som är snordyrt och som fram till igår inte verkade vara något att ha har nu bokat Nine Inch Nails, på deras kanske sista spelning i Skandinavien på okänt antal år. Många har ju pratat om Roskilde... Och Way out west drar nu till med Antony & the Johnsons som ska uppträda med en 60-mannars symfoniorkester. De har nu en grym lineup (Lily Allen, Wilco, Calexico, Timo, Arctic Monkeys), men jag vet ingen som ska dit? Siesta har det också varit snack om, men vem åker egentligen?

Springsteen i Stockholm, och på fredag släpps U2-biljetter.
Morrissey i Köpenhamn eller Borås?
bob hund i Lund eller Malmö?
Miss Li och Veronica Maggio på Babel?

Åh! Jag blir galen!

Kommentarer
Postat av: maaal

Jag röstar på way out west (du glömde ju det viktigaste bokade bandet; Band of horses!)och kanske U2 på Ullevi, ska ju vara magiskt säger alla som fick tag i biljetter förra gången... inte jag alltså som fick stå utanför men endå, det var ju bra utanför oxå!



2009-03-11 @ 11:07:41
Postat av: A

Jag röstar på Morrissey i Borås.

Vad ska du i Köpenhamn att göra?

2009-03-11 @ 12:13:04
Postat av: Johan

Roskilde - kanske, vill fortfarande ha bättre band. Aldrig gillat NiN speciellt mycket.



Way out west - börjar låta intressant



Siesta - Vid bra väder, varför inte?



Springsteen - Ja!



U2 - Vill gärna, men inte själv



Morrissey - Se ovan.



bob hund - måste välja dag snart. Får



Miss Li och Veronica Maggio - gärna

2009-03-11 @ 18:01:59
Postat av: Anna kusin

Hässleholm är ju dessutom en mycket fin stad, haha! Blir de siestan får du/ni allt komma uppom mitt också;)

2009-03-11 @ 19:32:02
Postat av: nynnen

Jag tycker morrissey i göteborg, och så önskar jag mig en biljett i födelsedagspresent...

2009-03-11 @ 23:57:15
Postat av: A

Lägg till Arvikafestivalen på NINs turné.

2009-03-12 @ 21:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0