Schlagerfrossa!

Ikväll smäller det igen! Startfältet ser på förhand oerhört tätt ut, och det är omöjligt att tippa. Blir Sarah Dawn Finer topp eller flopp? Blir piloternas låtstöld en lyckad kupp? Lyckas Caroline af Ugglas smälta fler hjärtan än sist? Blir BWOs elektroballad en fullträff eller missar de målet? Och Lili och Sussis enkla pop, hur ska det gå för den? Ja, det är synnerligen svårt att gissa idag.

Och det blir förstås extra svårt i och med duellerna, där topplåtarna kan få slåss mot varandra...

Ikväll blir det tyvärr ingen liveblogg, utan istället livekommentering av schlagerkungen. Kom till Sevedsplan om du vill vara med! Väl mött!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu när jag äntligen hittat hit får jag beskedet att det inte blir någon liveblogg!! Måste erkänna att jag är mycket besviken!

2009-03-07 @ 18:48:41
Postat av: fadde

Jag med!!!!!!!

2009-03-07 @ 20:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0