Värsta schlagern

Ja jäklar, vilken kväll. Jag sa ju det, vi är alla schlagerbögar innerst inne. Festivalen gick som den gick, och väl var väl kanske det. Roligast var tippningen, där jag trots att jag hatar låten tippade på Malena och vann, och följdaktligen blev kallad hora, slampa och judas. Ha ha, man får ju tippa taktiskt!

Vårt schlagerquiz kändes också lyckat. Det fina priset ses här intill.

Och dansen på schlagerbaren var ju toppen! Till och med afghanen blev en sång-och-dansman när Linda Bengtzing sjöng om alla flickor utom henne. Ja, det var längesen man hade en sån helgjuten danskväll.

Tack alla inblandade! Jag längtar redan till nästa års schlagerfest!

Kommentarer
Postat av: A

Sång-och-dansman ja. Fick tidigt lära mig att man tar seden dit man kommer, förstår du.



Var dock tvungen att se den här videon ggr flera innan jag kunde ta del av schlageryran: http://www.youtube.com/watch?v=qboe5CebixA

Tack för gårdagen, var mkt lyckat.

2009-03-15 @ 15:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0