Bästa svängen - Hökarängen!

Sååå, Stockholm var kalas och Beatles Rock band var nästan lika kul som jag hade hoppats. Lite för mycket armbrytning på Nintendot, annars har jag inget att klaga på. Stämningen var på topp, och så snart Jonas har skickat bilderna kommer världens bästa bild upp på bloggen (nej - inte den på mig, och inte heller den på agge som folk trodde var jag). Är lite besviken på att jag inte tog Libertines-låten på introtävlingen, men Johan tabbade ju sig på BD-sången.

Spontana tankar:
*Michael Moore!
*Debaser-jävlarna som var rasister
*Bäddsoffan som Fredrik haft i flera år och som förstört fler ryggar än kan räknas eftersom han inte hade fattat att det var en bäddsoffa
*Stockholm är sjukt långt bort när man kör bil, eller kanske snarare - Malmö är sjukt långt borta när man kör hem
*Jag måste ha ett Wii
*Greta Garbos grav på Skogskyrkogården var oerhört lätt att hitta
*Fredriks guidning var bra i teorin, men inte lika klockren i praktiken (Skeppsholmen är inte Djurgården!)
*Gillette hade varit roligare
*Boffa!

Återigen dags för Twin Peaks ikväll. Nu blir det tätare uppdateringar!

Kommentarer
Postat av: A

SLUTTA TRUMA!!!

2009-11-09 @ 23:15:23
Postat av: David

Vilken skön helg!

Haha, jag har gjort precis samma sak, upptäckte efter flera år att ryggdödarsoffan var en bäddsoffa.

2009-11-11 @ 16:49:41
URL: http://davvesblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0