Walk like a man

Nåväl, var väl dags för en förändring. Bloggandet har legat i lä för karriären (bah!), men nu finns inga ursäkter längre. Jag har tid att skriva en rad eller två när andan faller på, men har blivit lat. Hade inte julen närmat sig hade jag redan införskaffat Epic Mickey och/eller Donkey Kong till Wii, men i väntan på dessa hårda, fina klappar ligger kvällarna redo för kreativitet.

Så även om den nya gitarren fortfarande svävar i limbo så ska jag banne mig ta mig i kragen och skrabbla ned en klar låt en vacker, snar dag (en vacker, snar låt en klar dag?). I väntan på det får det väl bli lite bloggande.

Nu kör vi igen. Är ni med? Trodde väl inte det...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja Bäbin!

2010-12-14 @ 09:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0